Open/Close Menu სპორტული აქსესუარები და საკვები დანამატები
Dumbbell-Hammer-Curl


ხელის მოხრა განტელით – “ჩაქუჩები” – არის იზოლირებული ვარჯიში, რომელიც მიმართულია მხრის კუნთის – ბრახიალისის სავარჯიშოდ, კუნთი რომელიც განთავსებულია ბიცებსის ორთავა კუნთის ქვევით და რომელიც ძალიან პოპულარული და “საყვარელი” ვარჯიშია ყველა ათლეტის. ბრახიალისის ვარჯიშით იზრდება მთლიანი ხელის მოცულობა და ვიზუალურად ალამაზებს ბიცებსის კუნთს.


მთავარი მოქმედი კუნთის ჯგუფები:

• მხრის კუნთი – ბრახიალისი

საწყისი მდგომარეობა:

მოკიდეთ ხელი განტელებს ნეიტრალური ჩაჭიდებით და დადექით პირდაპირ. ხელები დაოჭირეთ ოდნავ წინ, მოაშორეთ სხეულის კორპუსს.

ვარჯიშის შესრულების ტექნიკა:

• ამოსუნთქვის დროს, აწიეთ განტელები მხრის სიმაღლეზე.

• ჩასუნთქვის დროს გაშალეთ ხელები და დაუბრუნდით საწყის მდგომარეობას.

თქვენ შეგიძლიათ მოცემული ვარჯიში შეასრულოთ ხელით განტელის მონაცველობითი ამოტანით. ჯერ მარჯვენა ხელით შეასრულეთ მოძრაობა და შემდეგ მარცენა ხელით.

Hammer

Comments

comments

დაწერეთ კომენტარი:

Your email address will not be published.


*

Logo_footer   
© 2015 All Products Only From USA. Created By Spin

გვეწვიეთ:              

error: ინფორმაცია დაცულია