Open/Close Menu სპორტული აქსესუარები და საკვები დანამატები
tyaga-verhnego-bloka.jpg.pagespeed.ce.oPY_QriNRI


ჩამოწევა ტრენაჟორის ბლოკის – არის ერთ-ერთი საუკეთესო ვარჯიში პრაქტიკულად ყველა ზურგის კუნთის ჯგუფების გასანვითარებლად. მაგრამ ვარჯიშის მთავარი აქცენტი მიმართულია ზურგის უგანიერესი კუნთების მიმართ. აზიდვა ტრენაჟორის ბლოკზე პრაქტიკულად იგივე ვარჯიშია რაც კლასიკური ძელზე აზიდვა.


number-1-coner-num-mdჩამოწევა ტრენაჟორის ბლოკის თავს უკან

მოცემული ვარიანტის დროს დატვირთვა მოდის ზურგის უგანიერეს კუნთის ჯგუფებზე, ასევე ზედა და შუა ზურგის ნაწილზე.

საწყისი მდგომარეობა:

აიღეთ ტრენაჟორის ბლოკის სახელურები ხელების განზე პირდაპირი ჩაჭიდებით. დაჯექით ტრენაჟორის სკამზე, ფეხის ბარძაყები მჭიდროდ განათავსეთ სამუხლე-ბალიშების ქვეშ. ფეხის ქუსლებით მჭიდროდ დაეყრდენით იატაკს.

ვარჯიშის შესრულების ტექნიკა:

• ზურგი სწორედ დაიჭიერთ და ამოსუნთქვის დროს ბლოკის ძელი ჩაიტანეთ თავს უკან, ისე რომ ბეჭები მაქსიმალურად მიუახლოვდნენ ერთმანეთს.

• ჩასუნთქვის დროს, ნელი სვლით, დაუბრუნდით საწყის მდგომარეობას.

არ შეეჭიდოთ დიდ წონებს. ამ ვარჯიშის დროს მთავარია ვარჯიშის შესრულების სწორი ტექნიკა. ძელის ჩამოწევის დროს არ ზურგში მოირკალოთ, საჯდომი ტრენაჟორის სკამს არ მოწყვიტოთ. შეეცადეთ დატვირთვა არ გადაიტანოთ ბიცებსზე, მთელი აქცენტი გააკეთეთ ზურგის კუნთებზე.

tyaga-verxnego-bloka-k-grudi-ili-za-golovu-chto-luchshe-1


 number-2-coner-num-thჩამოწევა ტრენაჟორის ბლოკის თავს წინიდან

საწყისი მდგომარეობა:

აიღეთ ტრენაჟორის ბლოკის სახელურები ხელების განზე პირდაპირი ჩაჭიდებით. დაჯექით ტრენაჟორის სკამზე, ფეხის ბარძაყები მჭიდროდ განათავსეთ სამუხლე-ბალიშების ქვეშ. ფეხის ქუსლებით მჭიდროდ დაეყრდენით იატაკს.

ვარჯიშის შესრულების ტექნიკა:

• ზურგი სწორედ დაიჭიერთ და ამოსუნთქვის დროს ბლოკის ძელი ჩაიტანეთ თავს წინიდან.

• ჩასუნთქვის დროს, ნელი სვლით, დაუბრუნდით საწყის მდგომარეობას.

ვარჯიშის შესრულების დროს, ტრენაჟორის სახელურის ჩამოტანისას, მკერდი გაზნიქეთ წინ. მხრები უნდა მოძრაობდეს უკან და ქვევით, ბეჭები მიიტანეთ ერთმანეთთან ახლოს. დიდი ყურადღებით მოეკიდეთ ვარჯიშის შესრულების სწორ ტექნიკას. იმისთვის რომ კომპლექსურად განვითარდეს ზურგის კუნთები, შეასრულეთ აზიდვა ტრენაჟორის ბლოკზე ხელის სხვადასხვა ჩაჭიდებით. მაგალითები მოცემულია ქვევით სურათებზე:

ჩამოწევა ტრენაჟორის ბლოკის თავს წინიდან

tyaga-bloka-k-grudi

   ჩამოწევა ტრენაჟორის ბლოკის ხელის ვიწრო ჩაჭიდებით                              

5-shagov-k-kilometrovym-shirochajshim-5

   ჩამოწევა ტრენაჟორის ბლოკის ხელის შებრუნებული  ჩაჭიდებით

1422351657_lat-attack-hunter-labradas-back-workout-labrada-graphic-3

Comments

comments

დაწერეთ კომენტარი:

Your email address will not be published.


*

Logo_footer   
© 2015 All Products Only From USA. Created By Spin

გვეწვიეთ:              

error: ინფორმაცია დაცულია