Open/Close Menu სპორტული აქსესუარები და საკვები დანამატები
tyaga-k-podb-best


შტანგის მოზიდვა ნიკაპთან – საბაზო ვარჯიში რომელიც ანვითარებს დელტის კუნთის ჯგუფებს (მთავარი დატვირთვა მოდის დელტის შუა თავზე). ხელის განიერი ჩაჭიდებით ძირითადად მუშაობენ მხრები. ვიწრო ჩაჭიდებით დატვირთვა ნაწილდება დელტებს და ტრაპეციულ კუნთებს შორის.


მთავარი მოქმედი კუნთის ჯგუფები:

• დელტის კუნთის ჯგუფები

საწყისი მდგომარეობა:

აიღეთ შტანგა ზევიდან, ხელის საშუალო ჩაჭიდებით. იდაყვებში მოხარეთ ხელები.

ვარჯიშის შესრულების ტექნიკა:

• ამოსუნთქვის დროს აიტანეთ შტანგა ნიკაპთან და იდაყვები გაიტანეთ გვერდებზე.

• გააკეთეთ პაუზა, და შესუნთვის დროს დაუშვით შტანგა, დაუბრუნდით საწყის მდგომარეობას.

tyaga-k-podb-tehn

Comments

comments

დაწერეთ კომენტარი:

Your email address will not be published.


*

Logo_footer   
© 2015 All Products Only From USA. Created By Spin

გვეწვიეთ:              

error: ინფორმაცია დაცულია