Open/Close Menu სპორტული აქსესუარები და საკვები დანამატები
noski-best


ფეხის წვერებზე აწევა – არის ერთ-ერთი მთავარი საბაზო ვარჯიში ბოდიბილდინგში, რომელიც მიმართულია ფეხის მუხლს ქვედა ნაწილის – კანჭის კუნთის ჯგუფების სავარჯიშოდ.

მთავარი: არც იფიქროთ ამ ვარჯიშის გაკეთება წოლჭიმის ფეხის ტრენაჟორზე! რადგან არაფრით არ განსხვავდება სხვა სახის ვარჯიშებისგან, რომლებიც მიმართულია კანჭის კუნთების სავარჯიშოდ. სამაგიეროდ ამაღლებს ტრამვის მიღების ალბათობას, რადგან ადვილი შესაძლებელია ფეხის გული აგიცურდეთ ტრენაჟორის პლათფორმის კიდისგან, რის შედეგად შეიძლება მიიღოთ სერიოზული ტრამვა. ასევე ეს ვარიანტი ზედმეტად ტვირთვას მუხლის სახსრებს.

ფეხის წვერებზე აწევის ვარჯიშის არსებებოს მრავალი სხვა ვარიანტები, მაგრამ ყველას მნიშველობა ერთი და იგივეა. ქვევით მოცემულია ვარჯიშის შესრულების სხვადასხვა პოპულარული მეთოდები ფეხის წვერებზე აწევის:

ფეხის წვერებზე აწევის ვარჯიშის შესრულების სხვადასხვა ვარიანტი:

sportx wvivebi

Comments

comments

დაწერეთ კომენტარი:

Your email address will not be published.


*

Logo_footer   
© 2015 All Products Only From USA. Created By Spin

გვეწვიეთ:              

error: ინფორმაცია დაცულია