Open/Close Menu სპორტული აქსესუარები და საკვები დანამატები
svedenie-nog-best


ფეხის მიტყუპება ტრენაჟორზე – არის დამხმარე ვარჯიში, რომელიც განკუთვნილია ბარძაყის შიდა ნაწილის სავარჯიშოდ. ეს კუნთები პრაქტიკულად ცხოვრების პერიოდში ნაკლებად იტვირთებიან და ამიტომ გირჩევთ ყოველი ფეხის დღის ვარჯიშის დროს შეასრულოთ იგი. მრავალფეროვნებისთვის შეგიძლიათ ცვალოთ საზურგის დახრის კუთხე. ვარჯიში შეასრულეთ ნელა და ყურადრებით.

მოდით დაწვრილებით გავარჩიოთ “ფეხის მიტყუპება ტრენაჟორზე” შესრულების სხადასხვა მეთოდი და ტექნიკა:


number-1-coner-num-mdწოლჭიმი შტანგით ჰორიზონტალურ სკამზე

მთავარი მოქმედი კუნთის ჯგუფები:

• ბარძაყის შიდა ნაწილის კუნთის ჯგუფები

საწყისი მდგომარეობა:

დაჯექით ტრენაჟორზე ისე როგორ სურათზეა მოცემული. მაქსიმალურად ახლოს შეატყუპეთ ფეხები. ზურგი შეზნიქეთ.

ვარჯიშის შესრულების ტექნიკა:

• ჩაისუნთქეთ და ამოისუნთქვის დროს მაქსიმალურად ახლოს შეატყუპეთ ფეხები.

• 1 წმ გააკეთეთ პაუზა და შესუნთქვის დროს დაუბრუნდით საწყის მდგომარეობას.

svedenie-nog-tehnika

Comments

comments

დაწერეთ კომენტარი:

Your email address will not be published.


*

Logo_footer   
© 2015 All Products Only From USA. Created By Spin

გვეწვიეთ:              

error: ინფორმაცია დაცულია