Open/Close Menu სპორტული აქსესუარები და საკვები დანამატები
obtattie-otzimaniya-best


ბიცებსით განტელის ამოტანა – მოცემული ვარჯიში მიმართულია ტრიცებსის სამთავა კუნთის და წინა დელტის სავარჯიშოდ. იდეალურია იმ ადამიანებისთვის ვინც არ დადის სავარჯიშოდ სპორტულ დარბაზებში და ვარჯიშობს სახლის პირობებში. აღნიშნული ვარჯიშის შესრულება არ მოითხოვს რაიმე სპორტულ ინვენტარს ან ტრენაჟორს.


მთავარი მოქმედი კუნთის ჯგუფები:

• ტრიცებსი

საწყისი მდგომარეობა:

სკამისკენ დადექით ზურგით და სკამის კიდეს გაშლილი ხელებით დაეყრდენით. ხელები დაიჭირეთ მხრების სიგანეზე.

ვარჯიშის შესრულების ტექნიკა:

• ამოსუნთქვის დროს, მოხარეთ ხელები იდაყვებში და ნელი სვლით ჩადით ქვევით.

• ჩასუნთქვის დროს, დაჭიმეთ ტრიცებსი და ნელა ამოიტანეთ სხეულის კორპუსი ზევით, დაუბრუნდით საწყის მდგომარეობას.

თქვენ შეგიძლიათ მოცემული ვარჯიში შეასრულოთ ფეხების სიმაღლეზე განლაგებით, რაც გააძლიერებს დატვირთვას ტრიცებსზე. ასევე, თქვენ შეგიძლიათ შეასრულოთ ეს ვარჯიში დამატებითი წონით. თხოვეთ თქვენს პარტნიორს ფეხებზე დაგილაგონ ერთი ან რამოდენიმე ბლინი. ამით თქვენ გაზრდით ტრიცებსზე დატვირთვას, რაც დააჩქარებს დასახული მიზნის მიღწევას.
obrat-otz

Comments

comments

დაწერეთ კომენტარი:

Your email address will not be published.


*

Logo_footer   
© 2015 All Products Only From USA. Created By Spin

გვეწვიეთ:              

error: ინფორმაცია დაცულია