Open/Close Menu სპორტული აქსესუარები და საკვები დანამატები
pulover-best.jpg.pagespeed.ce.vkW3dGntBq


ე.წ. პულოვერი – ერთ-ერთი მკერდის ჯგუფების ვარჯიში, რომელის დახმარებით შესაძლებელია გაზარდოთ მკერდის დიაფრაგმის მოცულობა.  მაქსიმალური ეფექტის მისაღებად შეასრულეთ აღმიშნული ვარჯიში მკერდის ვარჯიშის დღეს , 3 – 4 მისვლა 8 – 12 გამეორება. ასევე, აღნიშნული ვარჯიში კარგად მოქმედებს ზურგის უგანიერეს კუნთის ჯგუფებზე.

დაწვრილებით გავარჩიოთ პულოვერის შესრულების მეთოდს და ტექნიკას:


მთავარი მოქმედი კუნთის ჯგუფები:

• მკერდის კუნთები (ძირითადი დატვირთვა მოდის მკერდის ქვედა კუნთის ჯგუფებზე)

• ზურგის უგანიერესი კუნთის ჯგუფები

საწყისი მდგომარეობა:

დაწექით სკამზე.  ფეხის ქუსლებით მყარად დაეყრდენით იატაკს. განტელი დაიჭირეთ თავს ზევით გამართული ხელებით.

ვარჯიშის შესრულების ტექნიკა:

• შესუნთქვის დროს, დაუშვით განტელი თავს უკან. მოძრაობის ბოლო წერტილში შეგიძლიათ იდაყვებში ცოტათი მოხაროთ ხელები.

• ამოსუნთვის დროს დაუბრუნდით საწყის მდგომარეობას.

pulover-11

Comments

comments

დაწერეთ კომენტარი:

Your email address will not be published.


*

Logo_footer   
© 2015 All Products Only From USA. Created By Spin

გვეწვიეთ:              

error: ინფორმაცია დაცულია