Open/Close Menu სპორტული აქსესუარები და საკვები დანამატები
tyaga-ganteley-na-skame.jpg.pagespeed.ce.5OoM8hERRC


დახრილ სკამზე განტელის ამოტანა – არის ვარჯიში, რომელიც ანვითარებს ზურგის უგანიერესი კუნთის ჯგუფებს. ამ ვარჯიშის ღირებულებას წარმოადგენს, ის რომ, ვარჯიშის შესრულების დროს დატვირთვა არ მოდის წელის არეზე. ამიტომ ეს ვარჯიში იდეალურია იმათთვის, ვისაც აკრძალული აქვთ ზურგის ქვედა ნაწილის (წელის) დატვირთვა.

დაწვრილებით გავარჩიოთ დახრილ სკამზე განტელის ამოტანის შესრულების მეთოდი და ტექნიკა:


number-1-coner-num-mdდახრილ სკამზე განტელის ამოტანა

მთავარი მოქმედი კუნთის ჯგუფები:

• ზურგის უგანიერესი კუნთები

საწყისი მდგომარეობა:

აიღეთ ხელში განტელები და დაწექით სკამზე სახით იატაკისკენ. დაიჭირეთ განტელები ნეიტრალურ მდგომარეობაში, სკამის გვერდებზე გაშლილი ხელებით. (იხილეთ სურათი, პოზიცია A).

ვარჯიშის შესრულების ტექნიკა:

• ამოსუნთქვის დროს, იდაყვებში მოხარეთ ხელები (იხილეთ სურათი, პოზიცია B).

• შესუნთქვის დროს, დაუშვით განტელები და დაუბრუნდით საწყის მდგომარეობას.

ვარჯიშის შესრულების ტექნიკა

Тяга гантелей лежа на наклонной скамье

Comments

comments

დაწერეთ კომენტარი:

Your email address will not be published.


*

Logo_footer   
© 2015 All Products Only From USA. Created By Spin

გვეწვიეთ:              

error: ინფორმაცია დაცულია