Open/Close Menu სპორტული აქსესუარები და საკვები დანამატები
tyaga-bloka-best.jpg.pagespeed.ce.ovzDd8V3-a


დამჯდარი ტრენაჟორის ბლოკის მოზიდვა – მოცემული ვარჯიში არამარტო ზრდის ზურგის კუნთის ჯგუფებს, ამასთანავე ანიჭებს რელიეფურობას. ვარჯიშის დროს მუშაობაში მოდის მთლიანი მასივი ზურგის კუნთების და ერთერთი საუკეთესო ვარჯიშია ვისაც სურს  ზურგის მოცულობის გაგანიერება. ის დაგეხმარებთ თქვენს სხეულს მიანიჭოთ ლამაზი ფორმები და სპორტული აღნაგობა.

დაწვრილებით გავარჩიოთ დამჯდარი ტრენაჟორის ბლოკის მოზიდვის შესრულების სხადასხვა მეთოდი და ტექნიკა:


number-1-coner-num-mdდამჯდარი ტრენაჟორის ბლოკის მოზიდვა

მთავარი მოქმედი კუნთის ჯგუფები:

• ზურგის კუნთები

საწყისი მდგომარეობა:

დაჯექით ტრენაჟორის სკამზე. დაიჭირეთ ხელებში სახელურები (იხილეთ სურათი). ფეხის ქუსლებით მყარად დაეყრდენით. ფეხები მუხლებში ოდნავ მოხარეთ. ზურგი გიჭირავთ გამართული და ხერხემალი იატაკის ვერტიკალურია. წელის არე შეზნიქეთ.

ვარჯიშის შესრულების ტექნიკა:

• 1. შესუნთქვის დროს, გადაიხარეთ ოდნავ წინ.

• 2. ამოსუნთქვის დროს მოზიდეთ ტრენაჟორის სახელური თქვენსკენ, მუცლის მიმართულებით და ზურგი გაასწორეთ, ხერხემალი დაიჭრეთ იატაკის ვერტიკალური. არ გადაიხაროთ უკან.

ვარჯიშის შესრულების დროს დელტებით (მრხებით) გააკეთეთ აქტიური მოძრაობები და ბეჭები მაქსიმალურად მიიტანეთ ერთმანეთთან ახლოს. იდაყვები მოზიდვის დროს გიჭირავთ ახლოს სხეულის კორპუსთან (იხილეთ სურათი).

ვარჯიშის შესრულების სხვადასხვა ვარიანტი

tyaga-bloka-k-poyasu

Comments

comments

დაწერეთ კომენტარი:

Your email address will not be published.


*

Logo_footer   
© 2015 All Products Only From USA. Created By Spin

გვეწვიეთ:              

error: ინფორმაცია დაცულია