Open/Close Menu სპორტული აქსესუარები და საკვები დანამატები
7-variantov-razvedeniya-ruk-dlya-maksimalnogo-rosta-zadnix-delt-1


განტელის აქნევა განზე დახრილ მდგომარეობაში – ყველაზე ეფექტური ვარჯიში უკანა დელტის კუნთის ჯგუფებისთვის. ეს ვარჯიში არის ერთადერთი ვარჯიში, რომელიც საშუალებას გაძლევთ ხარისხიანად დაამუშაოთ დელტის კუნთის უკანა თავი. უმეტეს ვარჯიშთა შემთხვევაში უკანა დელტა თითქმის არ იღებს მონაწილეობას, ამიტომ მისდამი უყურადღებობა არაპროპორციულად განავითარებს მთლიან დელტას.

დეტალურად განვიხილოთ, განტელის აქნევა განზე დახრილ მდგომარეობაში, შესრულების სხვადასხვა ვარიანტი და ტექნიკა.


number-1-coner-num-mdგანტელის აქნევა განზე – დახრილზე ფეხზე დამდგარი 

მთავარი მოქმედი კუნთის ჯგუფები:

• დელტის კუნთის ჯგუფები (ძირითადი დატვირთვა მოდის დელტის უკანა კუნთის თავზე)

საწყისი მდგომარეობა:

აიღეთ ხელში განტელები ნეიტრალური ჩაჭიდებით. დადექით პიდაპირ, სხეულის კორპუსით წინ გადაიხარეთ და მუხლებშიც ოდნავ მოხარეთ ფეხები. ხელებიც ოდნავ მოხრილია იდაყვებში. შეგიძლიათ შუბლით დაეყრდნოთ სკამის კიდეს, რა დროსაც თქვენ უძრავ მდგომარეობაში დააფიქირებთ სხეულის კორპუსს, რაც ვარჯიშის შესრულების დროს გაზრდის დატვირთვას დელტის კუნთის ჯგუფებზე.

ვარჯიშის შესრულების ტექნიკა:

• ამოსუნთვის დროს, აწიეთ განტელები განზე.

• ჩასუნთქვის დროს დაუშვით ხელები საწყის მდგომარეობაში.

7-variantov-razvedeniya-ruk-dlya-maksimalnogo-rosta-zadnix-delt-1


number-2-coner-num-thგანტელის აქნევა განზე – სკამზე დამჯდარი

მთავარი მოქმედი კუნთის ჯგუფები:

• დელტის კუნთის ჯგუფები (ძირითადი დატვირთვა მოდის დელტის უკანა კუნთის თავზე)

საწყისი მდგომარეობა:

დაჯექით სკამზე, აიღეთ ხელში განტელები ნეიტრალური ჩაჭიდებით. სხეულის კორპუსით წინ გადაიხარეთ.

ვარჯიშის შესრულების ტექნიკა:

• ამოსუნთვის დროს, აწიეთ განტელები განზე იატაკის პარალელურად.

• ჩასუნთქვის დროს დაუშვითგანტელები საწყის მდგომარეობაში.

razvedenie-sidya-v-naklone

Comments

comments

დაწერეთ კომენტარი:

Your email address will not be published.


*

Logo_footer   
© 2015 All Products Only From USA. Created By Spin

გვეწვიეთ:              

error: ინფორმაცია დაცულია