Open/Close Menu სპორტული აქსესუარები და საკვები დანამატები
otvedenie_ruk_nazad_texnyka2


განგაშლა ტრენაჟორზე – უკანა დელტა – იზოლირებული ვარჯიშია, რომელიც ანვითარებს დელტის უკანა კუნთის ჯგუფებს და ასევე პრაქტიკულად ზურგის ზედა ნაწილის კუნთის ჯგუფებს. ამის გარდა, მოცემული ვარჯიში ამაგრებს და აძლიერებს მხრის სახსრის სისტემას, მატებს მათ გამძლეობას დატვირთვების მიმართ. მაქსიმალური ეფექტის მისაღებად, განგაშლა ტრენაჟორზე – უკანა დელტის ვარჯიში სრულდება, სწორი შესრულების ფორმით და ტექნიკით.


მთავარი მოქმედი კუნთის ჯგუფები:

• დელტის კუნთის ჯგუფები (დელტის უკანა თავი)

საწყისი მდგომარეობა:

დაჯექით სკამზე სახით ტრენაჟორისკენ და მოკიდეთ ხელები სახელურებს (იხილეთ სურათი).

ვარჯიშის შესრულების ტექნიკა:

• გააკეთეთ ჩასუნთქვა და, შეკავებულ სუნთქვაზე, გაიტანეთ ხელები განზე, დაჭიმეთ უკანა დელტის კუნთები.

• ამოისუნთქეთ და ნელი მოძრაობით დაუბრუნდით საწყის მდგომარეობას.

obratnie-razved-best

Comments

comments

დაწერეთ კომენტარი:

Your email address will not be published.


*

Logo_footer   
© 2015 All Products Only From USA. Created By Spin

გვეწვიეთ:              

error: ინფორმაცია დაცულია